dinsdag 22 januari 2013

Zwart

Zwart voor mijn zoneke.

Astor in zwart

Astor in zwart

Astor in zwart

Het is niet mijn gewoonte om mijn kinderen in zwart te steken, toch kan dat soms heel stijlvol zijn. Ik maakte mijn eigen peutersalopet nog eens voor Astor maar met lange uitlopende pijpen en een ingestreken plooi, in zwarte sweatertricot.

Astor in zwart

Astor in zwart

Astor in zwart

Hij droeg ze met de feestdagen maar ondertussen is ze al heel nipt geworden, ondanks het extra knoopsgat op de schouderbandjes. Spijtig zeg, want het is nog maar voor even salopetjestijd.

Heb je ook zo'n salopetje gemaakt? Post het dan in de flickrgroep of zet een linkje op mijn facebookpagina!

PS: Hij krijgt wel degelijk eten. En veel ook. Hij was bij het nemen van de foto's net hersteld van het Rota-virus.

18 opmerkingen:

  1. Haaa, dat zie ik graag! Allez, niets tegen kleur, maar zo'n streepje zwart af en toe moet kunnen, zelfs voor kindjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook weinig zwart in de kinderen-garderobe.......maar die salopette is dus echt wel geweeeeeeldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit, vindt dat dat echt wel kan voor een keer zwart, ook al ben ik daar ook geen voorstander van, maar zo met die feestdagen kijkt het altijd heel goed.

    Grtzz Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow,groeit hij nou zo hard,of vliegt de tijd?!?!?!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spijtig dat het al bijna te klein is want het staat hem zoooooooooooo schoon!!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schoontjes zeg! Al vind ik salopetten alleen maar schattig bij peuters. Mijn zoon van bijna 6 is me daar te groot voor :-((

    BeantwoordenVerwijderen
  7. cool stien. en goed dat je me er aan herinnert dat jij het perfecte patroon al te geef hebt, dan moet ik er niet meer naar zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze is keikoddig en zwart voor kindjes is zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die is mooi!!! Mijne zoon heeft vandaag nu precies dat zelfde rompertje aan! Helaas dus niet zo'n mooie salopet...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och ik wou dat ik er zelf in kon, ziet er zo comfortabel en mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is nog even keihard genieten van salopetjestijd dan, hij staat er geweldig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zalig, zo'n salopette ! Mijn oudste zoon heeft er ook één (gekocht) en vindt hem zalig om dragen, telkens opnieuw !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Jongetjes verdienen ook mooie kleerjes.
    Ik hou enorm van kleur maar zwart vind ik toch ook zeker kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen